zł PLN
Zamknij
Wyszukiwarka sklepów

Bezpłatne zwroty

Faq

Zamawianie

Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie może złożyć osoba, która ma minimum 18 lat. By złożyć zamówienie należy wybrać towar ze strony internetowej, wybrać metodę dostawy oraz wedle potrzeb inne opcje usług, następnie kliknij na przycisku “KUP TEARZ”. Przed zakończeniem procedury zamówienia zostaniesz ponownie poproszony o zalogowanie się, albo rejestrację na osobistym koncie.
Czy mogę anulować zamówienie, jeśli jeszcze nie zostało dostarczone?
Jeżeli zamówienie jest już potwierdzone, niestety nie można go anulować ani dokonywać jakichkolwiek zmian, ponieważ jest ono realizowane natychmiastowo. Proszę się nie martwić, można odrzucić zamówienie, ewentualnie zwrócić towar do naszego magazynu ; proszę zobaczyć naszą politykę zwrotu.
Gdzie mogę znaleźć historię moich zamówień?
Otrzymasz szczegóły zamówienia na maila po złożeniu zamówienia. Warunki dostawy otrzymasz wraz z mailem potwierdzającym dostawę. Możesz również zobaczyć szczegóły zamówienia oraz zwroty na „ Moje Konto”.
Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?
Niestety jest to niemozliwe, by zlozyc zamówienie przez telefon, email albo fax. Jesli masz pytania dotyczace zamawiania online, mozesz skontaktowac sie z naszym biurem obslugi klienta z Poniedzialku – Piatku od 8:00 do 20:00 pod numerem +48 800 702939.

Sposoby płatności

Jakie formy płatności są możliwe?

Akceptujemy płatności

Paypal MastercardVisa

Sposoby platnosci
Mozna zaplacic za towary karta kredytowa albo debetowa. Dla poszczególnych krajów sa dostepne dodatkowe opcje, prosze zobaczyc ‘Jakie formy platnosci sa dostepne?’ Zaplata musi byc uiszczona w walucie wskazanej na zamówieniu przed potwierdzeniem.
Platnosc karta kredytowa albo debetowa

Mozna wybrac platnosc karta kredytowa/debetowa w trzecim kroku podczas skladania zamówienia. Jesli placisz karta kredytowa albo debetowa, nalezy uzupelnic szczególy karty podczas skladania zamówienia. Twoja karta zostanie obciazona tak szybko jak zamówienie dotrze do nas.

Gwarantujemy najwyzszy poziom bezpieczenstwa kazdej platnosci. Z tego powodu, sklep Lee Online posiada kodowanie SSL, by zapewnic bezpieczenstwo transferu danych. Informacje z karty kredytowej nie sa przechowywane. Mozna sprawdzic, edytowac albo wykasowac osobiste dane w zakladce „Moje konto”.

PayPal
Mozesz wybrac forme platnosci PayPal w trzecim kroku zamawiania. Jesli placisz przez PayPal, zostaniesz poproszony o zalogowanie sie na konto PayPal, by potwierdzic platnosc. Jesli nie masz konta PayPal nadal jest mozliwosc zaplaty przez PayPal maksymalnie do 10 razy jednak zostaniesz poproszony o wpisanie swoich danych oraz danych z karty kredytowej. Twoje towary zostana dostarczone po potwierdzeniu platnosci.

Dostarczenie

Do jakich państw dostarcza towar sklep Lee Online?
Niemcy de.Lee.com Państwa zamówienie z de.Lee.com jest dostarczane na terenie Niemiec.
Austria at.Lee.com Państwa zamówienie z at.Lee.com jest dostarczane na terenie Austrii.
Wielka Brytania uk.Lee.com Państwa zamówienie z uk.Lee.com jest dostarczane na terenie Wielkiej Brytanii.
Polska Lee.pl Państwa zamówienie z Lee.pl jest dostarczane na terenie Polski.
Francja fr.Lee.com Państwa zamówienie z fr.Lee.com jest dostarczane na terenie Francji.
Dania dk.Lee.com Państwa zamówienie z dk.Lee.com jest dostarczane na terenie Danii.
Szwecja se.Lee.com Państwa zamówienie z se.Lee.com jest dostarczane na terenie Szwecji.
Irlandia Lee.ie Państwa zamówienie z Lee.ie jest dostarczane na terenie Irlandii.
Holandia Lee.nl Państwa zamówienie z Lee.nl jest dostarczane na terenie Holandii.
Belgia Lee.be Państwa zamówienie z Lee.ie jest dostarczane na terenie Belgii.
Italy Lee.it Your delivery from Lee.it is limited to Italy.
Spain Lee.es Your delivery from Lee.es is limited to Spain.

Należy zamawiać towar w sklepie tego kraju, do którego będzie adresowana przesyłka.

Jeśli jesteś z innego kraju nie znajdującego się na liście i chcesz zamówić produkty Lee, użyj ZNAJDŹ SKLEP, by znaleźć najbliższy sklep.

Jakie formy dostawy są dostępne oraz jaki jest koszt dostawy?
Mamy wyjątkowy system naliczania opłat za dostawę oparty na Systemie Kosztowym Dostaw prowadzonym przez UPS. Opłata za jedno zamówienie jest uwzględniona w 19 PLN. Opłata za dostawę pojawi się automatycznie w Twoim koszyku.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Standardowa dostawa do Polski zajmuje od 3 dni roboczych od momentu wysłania z naszego magazynu. Jeśli Twoje zamówienie jest złożone przed 12 CET, zostanie wysłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po 12 CET zostanie wysłane następnego roboczego dnia.

Otrzymasz email z potwierdzeniem kiedy przesyłka została wysłana.

Jak będę wiedział, że otrzymaliście moje zamówienie?
Twoje zamówienie zostanie natychmiastowo potwierdzone i wyświetli się na ekranie, oraz otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia na pocztę e-mail. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia złożenia zamówienia w wiadomości e-mail, możliwe że Twój adres poczty e-mail został nieprawidłowo wpisana podczas procesu zamawiania. Proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta poprzez stronę Kontakt z Nami.
Czy mogę otrzymać zamówione rzeczy pod inny adres niż mój adres korespondencyjny?
Tak, zamówione towary mogą być dostarczone pod inny adres niż korespondencyjny. Po wypełnieniu adresu korespondencyjnego w procedurze zamówienia, będzie opcja do wpisania innego adresu dostawy. Adres doręczenia powinien być w państwie, w którym jest sklep, w którym zostało złożone zamówienie.
Jak mogę śledzić status mojej przesyłki?
Otrzymasz email z potwierdzeniem wysłania przesyłki, w którym znajdować się będzie numer przesyłki. Możesz śledzić status przesyłki wpisując numer na stronie: URL

Zwroty towarów

Prosze miec na uwadze, ze z momenten dostarczenia przesylki to klient jest odpowiedzialny za utrzymanie stanu, bezpieczenstwa i nienaruszonej kondycji produktow.

Tylko dla konsumentów:
W terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia nastepujacego po dniu dostawy Towarów maja Panstwo prawo zawiadomic VF International Sagl o rezygnacji z zakupu, nie ponoszac z tego tytulu zadnych konsekwencji i nie podajac przyczyny.
Procedura zwrotu

Dokonanie zwrotu jest proste, jesli postepuje sie zgodnie z ponizsza instrukcja:

  1. Przejdź do strony SPRAWDŹ SWOJE ZAMÓWIENIE.
  2. Wpisz swój numer zamówienia i adres e-mail podczas składania zamówienia.
  3. Kliknij link „Utwórz zwrot”.
  4. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić i wskaż powód zwrotu. Możesz dodać informacje, które w przyszłości pomogą nam udoskonalić nasze produkty i usługi.mówic sie na odbiór. 
  5. Kliknij opcję “Zwrot” i wskaż gdzie i kiedy mamy odebrać Twoje produkty.
  6. Ściągnij I wydrukuj etykietę zwrotu a następnie naklej ją na zewnętrznej części paczki ze zwrotami.
  7. Poinformujemy Cię mailowo, kiedy Twój zwrot zostanie przyjęty. Wszelkie informacje otrzyma osoba, która dokonała zakupu.
Otrzymanie zwrotu pieniedzy

Pragniemy takze zwrócic uwage, ze zwrotem pieniedzy zajmiemy sie dopiero po otrzymaniu Towarów. Po ich otrzymaniu:

  1. Zbadamy zwrócone nam Towary w celu sprawdzenia, czy sa wadliwe, uszkodzone lub czy sa niezgodnie z ich opisem zamieszczonym na Stronie internetowej;
  2. W przypadku, gdy Towary sa wadliwe, uszkodzone lub niezgodnie z opisem zamieszczonym na Stronie internetowej, wedle Panstwa wyboru: (i) dokonamy ich naprawy, jezeli bedzie to mozliwe z technicznego i/lub handlowego punktu widzenia, albo wymienimy je na nowe Towary pozbawione wad lub Towary bedace ich odpowiednikami; albo (ii) zwrócimy cene zaplacona za Towary (wraz z oplatami za pierwotna dostawe). Jezeli nie bedziemy w stanie dokonac zadanej przez Panstwa naprawy lub wymiany Towarów, zwrócimy zaplacona za nie cene (wraz z oplatami za pierwotna dostawe);
  3. W terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych Towarów wplacimy kwote zwracana za Towary na karte platnicza, przy pomocy której Panstwo za nie zaplacili, albo naprawimy lub wymienimy Towary wadliwe lub uszkodzone.

Jezeli zwrócone nam przez panstwa towary nie sa wadliwe, uszkodzone oraz sa zgodne z opisem zamieszczonym na naszej stronie internetowej, badz nie zostaly zwrócone w wykonaniu prawa do odstapienia od umowy wynikajacego z punktu 8 warunków sprzedazy, nie bedzie panstwu przyslugiwal zwrot pieniedzy, a towary zostana panstwu zwrócone.

Wymiana produktów

Wymiana produktów na inne nie jest obecnie mozliwa. Jezeli chcieliby Panstwo otrzymac ten sam Towar, ale na przyklad w innym kolorze, powinni Panstwo zlozyc nowe Zamówienie.

W przypadku otrzymania niewlasciwego artykulu prosimy o niezwloczny kontakt.

Przed wysylka wszystkie artykuly poddajemy kontroli jakosci i sprawdzamy, czy sa wolne od defektów lub wad fabrycznych. W przypadku otrzymania artykulu, który nie jest w idealnym stanie, prosimy o niezwloczny kontakt.

Aby zapewnic jak najszybsza realizacje zwrotu, prosimy o wyslanie wszystkich zwracanych artykulów pochodzacych z tego samego zamówienia w jednej przesylce.

Artykuly nalezy zwracac w oryginalnym opakowaniu, aby zapewnic odpowiednia ochrone podczas transportu. Nie ponosimy odpowiedzialnosci za uszkodzenie lub utrate Towarów w transporcie podczas dokonywania zwrotu.

Prosimy pamietac, ze w czasie, gdy Towary sa w Panstwa posiadaniu, sa Panstwo zobowiazani zapewnic ich bezpieczenstwo oraz utrzymywac je w dobrym stanie.

Przetwarzanie Panstwa danych osobowych

Informacje dotyczace przetwarzania Panstwa danych osobowych w przypadku, gdy zwracaja Panstwo Towary lub otrzymuja zwrot pieniedzy, znajduja sie w dostepnych tutaj Zasadach ochrony prywatnosci.

Ochrona i bezpieczenstwo danych

What kind of data are processed?

The processing of user’s personal data that visits and consults the Website is limited to the so-named surfing data, for example, the IP addresses or the domain names of the computers employed by the user who connects to the Website, other parameters relating to the type and the information operating system employed by the user.

Furthermore, VF collects and processes personal data voluntarily provided by user when user interacts with the Website functionalities and requests the services offered by the Website, for example; upon user subscription to the Website, user subscription to newsletter or mailing list, user purchase of products through the Website, which includes all activities relating to the purchase of goods, such as for example delivery of goods, billing issues, returning and, receiving refunds, purchase and use of gift cards and e-gift cards, payment related activities, including fraud prevention, and customer support and interaction with our call centre; user participation to promotions and other initiatives realized through the Website such as contests and sweepstakes, user request of information to VF, user sending to VF a question, communication or feedback through traditional mail or through the Website and other information.

With the user’s consent, VF may further process user’s personal data for survey purposes; for marketing purposes, that is for sending to user, also through e-mail or other electronic communications means such as SMS, MMS, fax, etc., promotional information, information on material of products and services of the VF group.

Users will always have the opportunity to object, at any time and for free, to the processing of his/her personal data for the sending of promotional information and material. In each communication there will be a specific section which specifies the conditions, easy to perform and free of charge, of revoking the consent.

Personal data that VF collects and processes includes name, contact details such as street address, telephone number, e-mail address and further possible information of an optional nature. In the relevant sections of the Website where data is collected, it is published with a specific information statement drafted according to the Privacy Law.

Who stores the data?

The Controller of the personal data processing is: VF International Sagl – LEE Division, with registered offices at Via Laveggio 5, 6855 - Stabio, Switzerland, Commercial Register no.: Stabio - CH-514.4.028.163-8, VAT no.: CHE-111.650.898, Phone nr. +32-3298-2000, Contact Us.

Will my data be passed on to third parties?

Users personal data may be communicated to institutions, authorities, public entities, banks, financial institutions, professionals, independent consultants, also in associate form, business partners and third party service providers to which VF may revert to for performance of professional, technical and organizational services functional to the managing of the Website and the activities therein performed, such as for example the sales of goods and related activities, the managing of functionalities offered by the Website and of the initiatives and services that user may subscribe to and require through the Website, and for services strictly functional to achievement of the other processing purposes herein specified.

For more information, please read our Privacy Policy.

Informacje o produkcie

Jakie towary są dostępne w sklepie Lee online?
Sklep online Lee jest sklepem lifestyl’owym oferującym największy asortyment odzieży Lee online. Oferujemy szeroki wachlarz produktów, które zaspokoją każdego konsumenta.
Jak mogę prać moje jeansy Lee?
Instrukcja prania znajduje się na etykiecie albo metce wewnątrz spodni lub innej odzieży.
Czy produkty niedostępne mogą pojawić się ponownie w sklepie?
Kiedy produkt jest oznaczony jako niedostępny nie możemy zagwarantować, że pojawi się on ponownie. Jednak możesz poprosić o wysłanie maila, jeżeli produkt pojawi się ponownie.
Gdzie mogę znaleźć sklep najbliżej mnie, który sprzedaje towary Lee?
Możesz znaleźć adresy wszystkich sklepów Lee w wyszukiwarce sklepów.

Kupony rabatowy

Jak mogę zrealizować mój kupon rabatowy?
Jeśli otrzymasz kupon rabatowy z kodem, możesz go wykorzystać jako część płatności w kroku „Płatność” w procedurze zamawiania. Wpisz kod w odpowiednim miejscu. Jeśli kupon uprawnia do zniżek, kwota zostanie pomniejszona z całej sumy zamówienia. Jeśli kupon uprawnia do otrzymania ekskluzywnego podarunku, otrzymasz go za darmo wraz z zamówieniem. Proszę przeczytać informacje o Warunkach Realizacji i ważności kuponów rabatowych. Kupony rabatowe mogą być wykorzystane tylko raz i nie mogą być łączone.
Czy mogę wykorzystać kupon rabatowy w sklepie Lee?
Twój kupon może być zrealizowany w sklepie online, w którym został wystawiony.
Czy mogę kupić karty podarunkowe w sklepie Lee Online?
Obecnie nie oferujemy zakupu kart podarunkowych w sklepie Lee online.

Newsletter

Jak mogę się zapisać po newsletter Lee?
By zapisać sie po newsletter, proszę kliknąc tutaj.
Jak mogę się wypisać z newsletter?
Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej informacji od Lee, proszę kliknąć na link “Wypisz”, który można znaleźć na końcu każdego newsletter. Ewentualnie, można wypisać się poprzez “Moje Konto” na naszej stronie.

Moje Konto

Co to jest “Moje Konto”

“Moje Konto” jest Twoim osobistym miejscem w sklepie Lee Online. Rejestracja jest darmowa i wykonuje się ją podczas procesu zamawiania. Można również zarejestrować się w dowolnym momencie przez wybór “Moje Konto” u góry strony.

Na “Moje Konto” można dokonywać wielu zmian. Dostępne są następujące zmiany:

  • Zmiana faktury oraz adresu dostawy
  • Zmiana hasła oraz adresu e-mail
  • Podgląd historii zamówienia
  • Sprawdzenie statusu aktualnych zamówień oraz śledzenie przesyłki
  • Zmiana opcji dotycząca newsletter
Jak mogę się zarejestrować?
Możesz się zarejestrować klikając tutaj albo na “Moje Konto” u góry strony.
Czy muszę się zarejestrować, by kupić produkt w sklepie Lee online?

Jeśli jesteś nowym klientem musisz utworzyć konto przed dokonaniem zakupu.

Jeśli planujesz regularne zakupy w naszym sklepie polecamy utworzenie konta, by zaoszczędzić czas.

Co się stanie jeśli zapomnę hasła?

Gdziekolwiek chcesz się logować znajdziesz link “Zapomniałem hasło”. Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij na ten link i wpisz adres e-mail, użyty do rejestracji w sklepie Lee Online. Natychmiast wyślemy Ci e-mail zawierającego link, gdzie możesz zmienić swoje hasło.

Jeśli zapomniałeś hasła do konta, proszę zaloguj się I kliknij na link “Zapomniałem hasło”

Kontakt

Mozesz nacisnac tutaj albo na “Kontakt z Nami” na dole strony i wyslac wiadomosc. Odpowiemy jak szybko bedzie to mozliwe. Biuro obslugi klienta Lee dostepne jest od Poniedzialku do Piatku w godzinach 8:00 do 20:00 pod numerem +48 800 702939 (Polska).

Warunki techniczne

Następujące warunki są optymalne do wyświetlania strony sklepu Lee Online.

Rozdzielczość ekranu
Zalecamy rozdzielczość wyższą niż 1024x768 pixeli.
Bezpieczeństwo
Twoje dane osobiste są zawsze przesyłane w sposób kodowany i zabezpieczony. Nasza płatność zapewniona jest przez EOS Payment Service. Twoje konto i dane z karty kredytowej są kodowane podczas płatności i przesyłane bezpośrednio do EOS z twojego komputera. NIe przechowujemy żadnych Twoich danych.
Pliki Cookies
Zalecamy zaakceptowanie plików cookies w przeglądarce; przynajmniej “sesyjnych plików cookies” Są one automatycznie usuwane z komputera po zamknięciu przeglądarki. Interaktywne strony takie jak sklep Lee Online, używają plików cookies, by zapewnić użytkownikowi prawidłowe działanie strony na przykład zapisanie zamówienia w koszyku.
JavaScript
JavaScript nie jest wymagane, by korzystać ze sklepu Online. Jednak, dla pełnego wykorzystania właściwości sklepu Online JavaScript jest zalecana.
Szybkość połączenia
Dla pełnego wykorzystania sklepu, zalecamy używania szeroko pasmowego internetu takiego jak DSL. Ze sklepu Online można również korzystać za pomocą wolniejszego internetu np. ISDN albo modemu. Jednak odtwarzanie strony może być wolniejsze.
Zalecane przeglądarki

Poniższe przeglądarki zostały dostosowane do obecnych stron internetowych i zalecane jest ich stosowanie. Jeśli masz problemy, zalecamy zmianę przeglądarki na najnowszą:

Firefox
Windows, Mac OS X, Linux
https://www.mozilla.com/firefox/

Internet Explorer
Windows
https://www.microsoft.com/windows/ie/

Safari
Mac OS X, Windows
https://www.apple.com/safari/

Opera
Windows, Mac OS, Linux
https://www.opera.com/

Chrome
Windows, Mac OS, Linux
https://www.google.com/chrome/

Back to top

VF INTERNATIONAL S.A.G.L., whose registered office is at Via Laveggio, 5, 6855 – Stabio, Switzerland, Company Registration number Stabio - CH-514.4.028.163-8, VAT Number CHE-111.650.898